Ett nytt inredningsår!

God fortsättning och gott nytt år. 
Så nyfiken på hur det nya året kommer att utvecklas inredningsmässigt. Kommer det se i stort sätt likadant ut fast en ännu större strävan efter det unika? Det tror jag.
Ingen vill ju riktigt vara trendig idag, vilket ju faktiskt gör det till en trend. 
Hur som helst så har jag en önskan för det nya inredningsåret och det är att fler frilansande förmågor lyfts fram för Sverige har så otroligt många duktiga formgivare och kreatörer.
Sedan är väl alla otroligt glada över att miljömedvetenheten verkligen är ett måste. Det sätter ju en viss press men även en god förutsättning för att utvecklas och hitta nya material.
 
Själv ska jag göra mitt yttersta för att hitta produkter som bidrar till ett spännande sortiment och en spännande blandning.
Hoppas vi ses!
 
(Min moodboard:) 2016
Publicerat i Allmänt