Älskar Mojo

 
Okej, nya tider!
Hur kan man svänga så som jag gör när det kommer till inredning?
Förra veckan var det rosa i hallen jag skulle ha, det kändes bra men nu känns det helt rätt i magen ni vet. 
Bilden ovan, min hall snart:)
Varmgrått, vit vägglampa (lampe gras), en fantastisk bild och begonia, så får det börja!
 
Min farmors mammas syster tog hand om mig när jag var liten. Hon hette Evelyn och jag älskade henne. Hon rullade stora köttbullar och hade stort grått krulligt hår och hennes fönsterbrädor var fyllda till bredden av begonior.
Jag trodde att hon var min mormor och kunde inte säga mormor så jag kallade henne Mojo. Hela familjen började sedan kalla henne Mojo. När jag var 11 år frågade jag min mamma hur hon fått sitt konstiga namn:) och det var då hon berättade just detta för mig.
Hon blev 99 år.
Jag älskar dig!
Publicerat i Allmänt