Nya produkter i butiken inom kort

 
Det blir svårara och svårare att välja ut produkter till butiken. Förmodligen för att man utvecklas och att man ibland tvekar på sin förmåga. Men jag har bestämt mig för en sak, vilket jag gjorde redan innan jag öppnade butiken, och det var att så länge jag verkligen tycker om produkterna och känner att de bildar en behaglig helhet, så kommer de in innanför dörren. Den dag dom inte säljer så lägger jag ner.
Kort sammanfattat så måste jag vara säker på min sak och bolla alla ideer med mig själv. Herre gud vad jag kan sakna en partner ibland..
Hur är det med det där "ensam inte stark" egentligen? Ibland känns det som om det stämmer och i bland inte.
Har funderat på vad det är som driver mig den senaste tiden. Det jag kommer fram till är att jag bara vill göra vackert. 
 
Efter ett hittills ganska så händelserikt och dramatidkt liv så vill jag bara göra vackert. För stunden så befrias jag från ångesten som förmodligen kom för att stanna.
Den där jävla dagen när det kändes som om att livet inte kunde bli bättre så sköljde den över mig, vågen och ångesten. Jag har axepterat men ångesten över att kanske inte kunnat rädda mina barn sitter fortfarande kvar och min reaktionsförmåga verkar inte heller försvinna.
Ett plötsligt ljud gör mig galen, det utlöser så mycket jobbiga känslor.
Men när jag skapar tenderar allt det där jobbiga att försvinna så tack alla ni som stöttar mig i det jag gör, för ni hjälper mig att hjälpa mig själv och att få vila från det jobbiga.
I love you
Publicerat i Allmänt