Kök

 
 
 
Hej söndag och förhoppningsvis ett nytt kök detta år.
Med dessa bilder hämtade från Kvänum respektive pickyliving.se, vill jag visa som känns viktigt för mig i mitt kommande kök.
Lägg märke till avståndet mellan alla lådor och dörrar, luckans mått är alltså inte lika stort som stommens yttermått, vilket det är på exempelvis Ikeas kök. 
Jag vill ha det som på bilderna, att fronterna inte går kant i kant. Jag kan vara en riktig detaljnörd men inte till vilket pris som helst när jag inte vill bo där jag bor för alltid.
Är det någon som har bra tips eller tankar kring detta så får ni gärna hojta!
 
Nu ska jag läsa veckans söndagssummering hos trendenser och sen blir det bums i säng!
Trevlig vecka!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Veronica Wallgren:

Åh vad fint!

#2 / / Fashion Freja :

Så fint :D