Nu vet jag!

 
 
 
 
 
Hello!
 Delar med mig lite kring mina tankar..
Nu har jag hittat the lucka! Ni ser den i bild från kvänum. Sockeln vill jag också ha, så gediget och enkelt och bra.
Fiskbensparkett ska läggas in och ett litet cafebord med 2 smäckra stolar blir det. En arbetsplats ska även in! Bitarna börjar liksom falla på plats.
 
Trevlig helg
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Frida:

Vilken parkett ska ni välja? Har testat Bjoorn i olika sammanhang men hör att de inte funkar så bra på golvvärme. Har du tips?

#2 / / Frida:

Vilken parkett ska ni välja? Har testat Bjoorn i olika sammanhang men hör att de inte funkar så bra på golvvärme. Har du tips?

#3 / / Frida:

Vilken parkett ska ni välja? Har testat Bjoorn i olika sammanhang men hör att de inte funkar så bra på golvvärme. Har du tips?

Svar: Vi har inte bestämt oss men när det kommer till golvvärme så måste man ha en skiva under parketten som bygger 16 mm och då ska vilken parkett som helst fungera. Sedan får man plussa på 16 mm till för själva golvet. Lycka till!
Sofia Ristic