Urban får nya soffor och fåtöljer

Halloj
 
Något kul, I nästa vecka kommer vår (Urban Collections) nya fåtölj i grön sammet! En ny soffa är också på g men jag har inte lyckats få till någon bra bild ännu så vänta ett slag bara..
 
Ledsen att säga det men påsken som alltid brukar vara så skön och kravlös har inte varit så där skön i år.. 
En trettonåring här hemma gör så att jag bara gråter och snart klipper jag av mig håret! Bättre än att slita av det tänker jag.
Tioåringen är superängslig och allt sammans gör att jag känner mig som en otillräcklig dålig mamma.
 
Jag kollade på tv 4 nyhetsmorgon i lördags med gulliga Tilde och när hon sa att hon hade haft en så där skön eller om det var fin påsk då gick det inte att hålla humöret uppe längre.. Inte för att jag missunnar, bara det att jag totalt bröt ihop. 
Påskfjädrar och liljor i glada färger, blå himmel och en massa godis och alla pulk och skidåkare på instagram, familjer på cykelturer och en massa små söta barn i barnvagnar och här sitter jag med gardinerna fördragna och gråter över svunna tider! Hur mysigt? Inte alls.
Tänker ändå att det är bra att få ut allt ibland för då känner jag mig mycket starkare i efterhand.
 
Ny vecka nu så på´t igen!
 
 
 
Publicerat i Allmänt