Skön söndag

 
 
 
 
Vi tog en paus i renoveringen idag och begav oss mot grönskan istället!
Jag hittade suuperstora Dr Westerlund och den finaste gröna krukan. Jag har även en drömkruka som jag sneglat på i några år men den fick inte följa med hem idag, inte i billigaste laget.. men vacker är den med pippisar. Att ta en bild kostar ju inget så jag får njuta av den här istället.
Så var det det här med surdegsbröd. Jättegott men inte som dubbelmacka! Antingen får man kramp i handleden av allt skärande eller så går käkarna av. 
Förstår inte hur svårt det ska vara att göra en god macka som faktiskt går att få i sig också? Förlåt gnället men så känner jag.
Hem och plantera i kvällssolen och nu doftar det helt underbart på balkongen! 
 
Här kommer jag sitta många kvällar.
 
Publicerat i Allmänt