Bäst på Ikea just nu!

 
Ett plock vad som funkar bäst för mig från Ikea just nu!
Nytt för mig är att lampan Aröd även finns som vägglampa, toppen tycker jag.
Vitrinskåpet skulle passa fint i mitt kök, måste fundera på om dom får plats bara.. tänkte ha flera stycken i rad?
Utemöbler kan vara svårt och dyrt så passa på medans kollektionen "tillfällig" finns på plats:)
Sinnerligkrukorna känns skulpturala och kan funka bra i rätt sammanhang.
Vägglampan uppe till vänster är superenkel och superfin!
Runda speglar gillar jag och är ett perfekt sätt att ta upp en annan form än det annars kantiga som vi lever i.
Slutligen postern av New York, fin färg och bra budgetallternativ.
 
Ha det gott!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Veronica Wallgren:

Vitrinskåpet var super fint!

#2 / / Emma -Merakibeauty.se:

åh massa fint ju!

#3 / / felicia:

Fina saker!