Sorry for absence!

 
 
Som sagt! Sorry för min frånvaro. 
Hur seriöst liksom? Vad är det för mening med att följa en sporadisk blogg som inte uppdateras och som har ett innehåll lika rörigt som huvudet kan kännas när man kommit hem efter en 12 timmars arbetsdag?
Det frågar jag mig just nu. 
Men perfekt har väl aldrig varit bra. Det är lite so and so med mitt bloggande men jag har inte lovat mig själv något annat heller.
Hur som så både kan och vill jag hålla någon form av kontinuitet.
Minst en gång i veckan från och med nu men helst två!
 
Ovan en liten höstönskelista som vist inte blev så liten, ganska dyr faktiskt men det blir ju lite mer åtråvärt när jag inte bara kan springa iväg och köpa hela listan rakt av. Någon ordning..
 
Puss och njut av vackert höstväder!
 
 
Kläder, other stories
Puff, gubi
Doftljus, skultuna
Sjal, Baumgartendimarco
Tavla, Low key, Grandpa men snart även Urban Collection;)
Publicerat i Allmänt